"Vahvaa sitoutumista"

Hesburger-sovelluksen ideointi lähti liikkeelle uudesta tavasta aktivoida Hesburgerin bonusklubilaisia. Sittemmin sovelluksen käytössä ovat painottuneet erityisesti ostaminen ja ennakkotilaukset ravintolassa. Sovellus on kasvattanut sekä myyntiä että keskimääräistä ostoskokoa. Lisäksi sovelluksen kautta on helppo jakaa sähköisiä alennuskuponkeja.

Hesburger-sovellus keskustelee suoraan Hesburgerin oman kassajärjestelmän ja Bonusklubin asiakasrekisterin kanssa. Kaikki sovelluksen kautta tuleva myynti tapahtuu siis kassajärjestelmämme kautta, mikä on ollut suuri etu: voimme hyödyntää olemassa olevaa raportointia ja seurantaa. Lisäksi sovellukseen on rakennettu laaja analytiikka, jonka ansiosta jatkokehitys perustuu mitattuun tietoon.

Hesburger on perheyritys, ja koimme Vincitin meille sopivan kokoiseksi ja kodikkaaksi kumppaniksi. Olimmekin heti samalla aallonpituudella.

Kumppanivalinta on osoittautunut oikeaksi ja suosittelen Vincitiä mielelläni. Erityisesti arvostan heidän kykyään paneutua asiakkaan ongelmiin ja ratkaisujen etsimiseen. Vincitläiset saavat hyvin kiinni ideoistamme ja osaavat kehittää niitä toivottuun suuntaan. Sitoutuminen on ollut vahvaa.

Kristian Allén
CIO