"Vincitin osaaminen on briljanttia"

Parkkihallien käyttämisen haasteet ovat tuttuja useille autoilijoille. Pysäköintilipukkeet hukkuvat tai vaurioituvat, talvella jäätyvät autojen ikkunat vaikeuttavat halleihin sisäänajoa ja massatapahtumien jälkeen kassoille syntyy pitkiä jonoja.

Myös pysäköintioperaattoreille kassalaitteet ja pysäköintilipukkeet aiheuttavat paljon työtä ja kustannuksia. Esimerkiksi lipukkeiden valmistaminen ja postitus on kallista.

Pysäköintihalleja ja -automaatteja operoiva Finnpark halusi tuoda paremman kokemuksen asiakkailleen. Yritys päätti toteuttaa pysäköintipalveluiden alustan, johon kaikki alalla toimivat voivat liittyä valtakunnallisesti.

Autoilijoille yhteistyö näkyy Moovy-mobiilisovelluksen muodossa. Moovyn avulla voi ajaa useimpiin Finnparkin parkkihalleihin ikkunaa avaamatta. Auto tunnistetaan rekisterikilven perusteella sisään- ja ulosajon yhteydessä, puomi aukeaa automaattisesti ja pysäköinti veloitetaan asiakkaan maksukortilta. Pysäköintihallien lisäksi Moovy hoitaa katupysäköinnin.

Olimme kuulleet Vincitistä paljon hyvää. Meille erityisen tärkeää oli laaja kokemus eri mobiilialustoista.

Vincitin osaaminen on briljanttia, ja vuorovaikutus toimii todella hyvin. Lisäksi vincitläiset osaavat ajatella asiakkaan bisneksen kautta, eivätkä keskity vain teknisiin ominaisuuksiin.

Sovellus on saanut autoilijoilta erittäin hyvää palautetta. Erityisesti on pidetty suoraviivaisesta käyttöönotosta. Muutenkin Moovyn käyttökokemuksessa on panostettu helppokäyttöisyyteen ja monimutkainen kokonaisuus on saatu näkymään asiakkaalle helppona ja yksinkertaisena.

Moovylla on jo nyt enemmän käyttäjiä kuin millään Finnparkin yksittäisellä palvelulla koskaan aiemmin, lisäksi kumppanit ovat innoissaan liittymässä mukaan. Moovyn ansiosta Finnpark on säilyttänyt asemansa alan edelläkävijänä.

Ali Lattunen
Moovy-tiimin vetäjä