Jarkko Järvenpää

Jarkko Järvenpää

Chief Sales Officer

jarkko.jarvenpaa@vincit.fi
+358 40 722 9656

TwitterLinkedIn

Blogissa on tullut pariin otteeseen paasattua ominaisuuksien karsimisesta. Yksi tapa toteuttaa tätä on keilaratastrategia.

Lähtiessäsi kehittämään tuotetta tai palvelua, suuntaa se ensin tietylle osajoukolle potentiaalista asiakaskuntaasi. Toteuta ensin vain sille tärkeimmät ominaisuudet ja vie ne markkinoille.

Yksi hyvä esimerkki keilaratastrategiasta on nykyinen Google Apps, joka lähti liikkeelle yksinkertaisesta sähköpostista ja on siitä laajentunut kaiken kattavaksi toimistosovellusten paketiksi.

Tykkäsitkö artikkelista?

Anna pienet aplodit!

Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *