Hesburgerin ja asiakkaiden toiveet toteuttiin yhdellä työkalulla: Hesburger-mobiilisovelluksella. Näin saimme vietyä Hesburger-ravintolan jokaisen asiakkaan taskuun.
Uudella sovelluksella asiakkaille tarjotaan kaikki ravintolan klubiedut ilman erillisiä kortteja ja paperisia kuponkeja. Lisäksi sovelluksella voi tilata ja maksaa ostokset, jolloin asiakkailta säästyy aikaa jonottamiselta. Sovelluksen kautta tehdyt ostot on integroitu Hesburgerin omaan kassajärjestelmään, jolloin olemassa olevaa raportointia ja seurantaa pystytään hyödyntämään.
Sovellukseen on rakennettu laaja analytiikka, jonka ansiosta jatkokehitys voidaan toteuttaa mitattuun tietoon. Vincit huolehtii sovelluspalvelimen monitoroinnista 24/7 -päivystysmallilla. Tällä tavoin varmistetaan palvelimen toimintavarmuus ja pidetään Hesburgerin asiakkaat tyytyväisinä huolehtimalla, että palvelu ei kärsi häiriöistä tai käyttökatkoista.